Facebook Pixel

BORSA DE TREBALL

Facebook Pixel

Inscriu-te!


    Ets o has estat alumne / a de The Corner?

    +Info

    Información para darse de baja de la newsletter.

    Oferta 40

    Tècnic/a de suport al departament fiscal - comptable

    Data publicació: 17/09/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Assessoria ubicada a Santa Coloma de Gramenet busca una persona per donar suport al departament fiscal - comptable

    Població Sta. Coloma de Gr. Vacants 1
    Jornada Completa Horari Partit matins de L a J de 8.45 a 13.30 i V de 8.45 a 14.00 i tardes de L a J de 15.00 a 19.00
    Tipus de contracte - Salari A convenir

    Funcions i tasques

    • Suport al departament fiscal - comptable
    • Registrar assentaments comptables (factures ,bancs....)
    • Liquidació d'impostos( IVA, IRPF , declaracions de renda )
    • Sortides per realitzar gestions diverses

    Requisits

    •  FPII/ CFGS administratiu
    • Coneixements de paquet Office
    • 1 any d'experiència en el departament laboral (valorable, no imprescindible)
    • Coneixements de comptabilitat

    Oferta 39

    Assessoria necessita incorporar administratiu/va pel departament comptable.

    Data publicació: 06/09/20210
    Estat: Tancada

    Resum

    Assessoria de Santa Coloma de Gramenet necessita incorporar administratiu/va al departament de comptabilitat.

    Població Santa Coloma de Gramenet Vacants 1
    Jornada Temps parcial Horari De 17:00h a 19:00h amb possibilitat d'ampliar la jornada en un futur.
    Tipus de contracte Temporal Salari Segons conveni

    Funcions i tasques

    • Realitzar tasques administratives al departament comptable.
    • Mecanització de dades, gestió de documentació i arxiu.
    • Recepció de trucades telefòniques i gestió de l'agenda.

    Requisits

    • Administratiu/va amb coneixements bàsics de comptabilitat per assessoria.
    • Domini de Word i  Excel
    • Responsable, organitzada i metòdica
    • Disponibilitat d'incorporació immediata.

    Es valorarà:

    • Valorable coneixements de programes de comptabilitat.

    Oferta 37

    Cuidador/a per a gent gran

    Data publicació: 28/07/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Empresa d'atenció domiciliària dedicada a la cura de gent gran necessita incorporar un cuidador/a.

    Població Santa Coloma de Gramenet Vacants 1
    Jornada Segons servei Horari Segons servei
    Tipus de contracte Obra i servei Salari Segons conveni

    Funcions i tasques

    • Realització de les tasques de les activitats de la vida diària, dutxes, higienes, suport a l'alimentació, suport a la mobilitat,
    • Activitats relacionades amb el manteniment de la llar.
    • Passeig i acompanyaments.

    Requisits

    • Preferentment amb titulació, aux. d'infermeria, clínica, APSD, geriatria...
    • Experiència a l'àmbit, mobilitzacions, transferències, canvi de bolquers...
    • Habilitats comunicatives.

    Es valorarà:

    • Valorable Certificat de professionalitat d'Atenció domiciliària.

    Oferta 37

    Administratiu/va - Servei d'atenció a l'alumne

    Data publicació: 15/07/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Centre d'estudis universitaris necessita incorporar per campanya de matriculacions un administratiu/va per atenció a l'alumne.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Complerta Horari De dilluns a divendres
    Tipus de contracte Contracte de durada determinada

    Funcions i tasques

    • Responsabilitzar-se de la gestió de totel procés administratiu perquè els/les futurs estudiants presentin tota la documentació acadèmica associada a la matrícula abans de l'inici del curs (control de rebut, seguiment, reclamació i validació de la documentació...).
    • Custòdiar els títols, i dur a terme el seu registre, notificació i lliurament als/les alumnes dels títols i certificats.
    • Realitzar la gestió de la confrontació de la documentació acadèmica, requisit de matrícula.
    • Gestionar la tramitació del carnet UB.
    • Realitzar el procés administratiu per a la legalització de les titulacions.
    • Gestionar les respostes davant les peticions o incidències amb l'alumne/a mitjançant correu electrònic, telèfon i de manera presencial.

    Requisits

    • Formació de cicle formatiu superior en Administració o similar (anterior FP II) o experiència provada en lloc similar.
    • Coneixements avançats del Paquet Office.
    • Domini dels idiomes: Castellà i Català

    Es valorarà:

    • Experiència professional en organitzacions similars dedicades a la formació.
    • Coneixements de l'estructura universitària de titulacions, màsters i postgraus.
    • Persona organitzada i meticulosa en la gestió documental.
    • Experiencia mínima de un any en gestió de formació contínua.

    Oferta 36

    Administratiu/va - Recepcionista

    Data publicació: 05/07/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Centre d'Intervenció Psicològica, Anàlisi i Integració Social, unitat de psicoteràpia ubicada a l'Eixample de Barcelona, necessita incorporar una persona amb perfil administrativa per recepció

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Complerta Horari De dilluns a dijous de 10-14h i de 15-19h, divendres de 10-14h.
    Tipus de contracte Contracte indefinit a jornada complerta de 36h Salari 16000 Bruts anuals

    Funcions i tasques

    - Recepció.

    - Atenció telefònica i presencial de pacients.

    - Tasques administratives pròpies del lloc de treball.

    - Administrar sistemes d'informació i arxiu amb suport convencional i informàtic.

    - Administrar i gestionar amb autonomia les comunicacions de la direcció.

    - Gestió de contractes amb proveïdors.

    Requisits

    • Experiència en l'atenció el públic i la realització de tasques administratives de 2 anys (mínim).
    • Primera etapa d'educació secundaria amb títol - Primera etapa d'educació secundària completa
    • Català c1
    • Espanyol c1
    • Es valorarà anglès.
    • Les aptituds que es requereixen: Habilitats per l'atenció al públic, Capacitat per a la resolució d'incidències, Responsabilitat i respecte, Iniciativa, Bona disposició pel treball en equip.
    • Domini d'Office.
    • Nocions de comptabilitat.
    • Perfil versàtil entre atenció a l'usuari, bon tracte i empatia + tasques administratives.

    Oferta 35

    Administratiu/va

    Data publicació: 18/06/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Empresa de distribució de productes farmacèutics ubicada a Badalona cerca administratiu/va per Magatzem SAGE X3

    Població Badalona Vacants 1
    Jornada Complerta Horari Dilluns a dijous de 08:30 a 17:45. Divendres de 08:30 a 14:30
    Tipus de contracte Contractació inicial a través de ETT 3 mesos + incorporació a plantilla Salari Segons vàlua del candidat

    Funcions i tasques

    Formant part de l'equip de Magatzem desenvoluparàs funcions de:

    • Introducció d'albarans de comandes rebudes en SAGE X3 (indicant producte/lot/caducitat/ubicació) contra comandes obertes al sistema y gestió documental del mateix.
    • Gestió i seguiment de recollides de producte a proveïdors.
    • Gestió i seguiment d'incidències amb proveïdors i clients.
    • Gestió de la base de dades de productes en SAGE X3
    • Suport al magatzem en cas de ser necessari.

    Requisits

    • Formació: CP de gestió comptable/gestió administrativa/ FP administratiu
    • Anglès parlat i escrit
    • Domini avançat d'EXCEL i bases de dades
    • SAGE X3 a l'àrea de magatzem
    • Experiència en tasques administratives i grans habilitats organitzatives.
    • Experiencia en tasques de magatzem: recepció i preparació d'enviaments picking, caducitats, lots, etc..

    Oferta 34

    Auxiliar administrativo/va

    Data publicació: 09/06/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Empresa de neteja ubicada a Barcelona cerca auxiliar administratiu/va

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Parcial 4h amb opció a 6h Horari Matins de 9h a 13h
    Tipus de contracte - Salari -

    Funcions i tasques

    • Taques d'auxiliar administratiu/va
    • Gestió de factures amb proveïdors

    Requisits

    • Formació: CP de gestió comptable/gestió administrativa/ FP administratiu
    • Domini del paquet office
    • Coneixements de A3 nóminas
    • Català y castellà
    • Experiència valorable

    Oferta 33

    Administratiu/va per a tasques de recepció i arxiu

    Data publicació: 31/05/2020
    Estat: Cerrada

    Resum

    Fundació privada ubicada a Barcelona cerca administratiu/va per a tasques de recepció i arxiu

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa Horari Intensiu de 8h a 15h (01/07-30/9)

    De 8h a 18h (resta de l'any)

    Tipus de contracte 6 mesos prorrogable Salari A convenir

    Funcions i tasques

    • Taques d'auxiliar administratiu/va
    • Gestió documental
    • Recepció i atenció al client

    Requisits

    • Valorable CFGM/ CFGS administratiu
    • Valorable formació relacionada amb la gestió d'arxius i de documentació delicada i atenció al client
    • Valorable experiència prèvia
    • Coneixements d'ofimàtica (Word, Excel, Outlook)
    • Persona metòdica, responsable, sistemàtica y proactiva

    Oferta 32

    Tècnic/a de suport al departament laboral

    Data publicació: 27/05/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Assessoria ubicada a Santa Coloma de Gramenet busca una persona per donar suport al departament laboral

    Població Sta. Coloma de Gr. Vacants 1
    Jornada Parcial amb opció a completa Horari Matí  o complerta
    Tipus de contracte - Salari A convenir

    Funcions i tasques

    • Confecció de contractes i gestió d'altes/baixes/variacions dels treballadors a través del sistema red, contrat@ i certiic@
    • Càlcul de quitances i indemnitzacions
    • Control de venciments de contractes, pròrrogues, transformacions, comunicació de modificacions de contracte
    • Presentació de models IRPF (model 111 y 190)
    • Registres de factures de clients i proveïdors, conciliació bancaria y presentació d'impostos.

    Requisits

    •  FPII/ CFGS administratiu /Relacions laborals
    • Coneixements de paquet Office
    • 1 any d'experiència en el departament laboral (valorable, no imprescindible)
    • Coneixements de comptabilitat

    Oferta 31

    Administratiu/va polivalent

    Data publicació: 27/05/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa de serveis informàtics ubicada a Santa Coloma de Gramenet busca administratiu/va polivalent

    Població Sta. Coloma de Gr. Vacants 1
    Jornada Parcial amb opció a completa Horari Matí  de 09:00 a 13:00
    Tipus de contracte - Salari A convenir

    Funcions i tasques

    • Facturació
    • Comptabilitat
    • Atenció al client
    • Suport a producció

    Requisits

    • Formació de Batxillerat/ FPII/ CFGM administrattiu
    • Valorable formació en informàtica i anglès
    • Experiència prèvia no requerida
    • Persona amb alta capacitat d'aprenentatge i ganes d'aprendre
    • Persona resolutiva

    Oferta 30

    Agent inmobiliari-comercial

    Data publicació: 11/05/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa immobiliària ubicada a Sant Adrià el Besós precisa agent immobiliari-comercial.

    Població St. Adrià del Besòs Vacants 1
    Jornada Completa Horari Matí i tarda
    Tipus de contracte - Salari A convenir

    Funcions i tasques

    • Organizació i realizació de visites a immobles
    • Atenció al client telefònica i presencial
    • Seguiment  i registre de clients
    • Captació d'immobles

    Requisits

    • Experiència prèvia d'un any com a comercial/venedor del sector immobiliari o similar
    • Estudis superiors
    • Català y castellà bilingüe
    • Coneixements d'ofimàtica
    • Bones habilitats de comunicació, flexibilitat, responsabilitat i compromís.

    Oferta 29

    Administratiu/va laboral

    Data publicació: 11/05/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa farmacèutica ubicada Barcelona precisa administratiu/va laboral.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Mitja jornada Horari De dilluns a divendres matí
    Tipus de contracte 3m ETT+ Incorporació Salari 764€ bruts menusals

    Funcions i tasques

    • Formant part de l'equip d'administració, les tasques seran les següents:
    • Altes i baixes y Seguretat Social
    • Control de notes de despeses
    • Seguiment de nòmines

    Requisits

    • Experiencia prèvia en Administració de personal
    • Català-Castellà bilingüe
    • Anglès valorable
    • Coneixements d'Ofimàtica
    • Ganes de crèixer professionalment a l'empresa
    Oferta 28

    Comptable

    Data publicació: 04/05/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Empresa ubicada Badalona precisa comptable

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa Horari de dilluns a divendres.
    Tipus de contracte 12 mesos Salari Segons conveni.

    Funcions i tasques

    • Elaboració de la comptabilitat de diverses empreses del grup
    • Tasques relacionades amb la facturació, la gestió de cobraments i pagaments etc
    • Preparació d'impostos, informes menusals i anàlisi de costos
    • Treball en l'entrorn de SAGE (preferiblement Sage 200) o Facturaplus i Contaplus.

    Requisits

    • Experiència requerida de més de 5 anys al capdavant del departament comptable
    • Persona organizada i acostumada a treballar de forma autònoma
    • Títol de FPII o CFGS
    • Excel nivell avançat
    • Català nivell B2

    Oferta 27

    Tècnic de suport administratiu comercial

    Data publicació: 04/05/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Empresa ubicada a Barcelona precisa tècnic/a de suport administratiu comercial

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa Horari de dilluns a divendres.
    Tipus de contracte Temporal Salari Segons conveni.

    Funcions i tasques

    • Atenció al client i resolució d'incidencies.
    • Suport en preparació de presupostos i seguiment de pagaments i factures
    • Actualització i manteniment de la base de dades
    • Actualizar informació en eines corporatives

    Requisits

    • Experiencia prèvia como administratiu/va comercial  preferentment en consultoria.
    • Bon domini d'eines informátiques i CRM (preferentment Hubspot)

    Oferta 26

    Personal pel departament comercial

    Data publicació: 26/03/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Empresa de missatgeria cerca comercial senior amb experiència

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa Horari Matins i tardes de dilluns a divendres.
    Tipus de contracte Indefinit Salari Segons conveni. Fixe+ incentius

    Funcions i tasques

    • Les pròpies del càrrec
    • Formació del sector a càrrec de l'empresa

    Requisits

    • Experiencia como a venedor en empreses de transport Courrier valorable.
    • Persona dinàmica
    • Moto pròpia o bicicleta elèctrica. IMPRESINDIBLE

    Oferta 25

    Personal pel departament comercial

    Data publicació: 26/03/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    Empresa de missatgeria cerca comercial amb experiència

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa Horari Matins i tardes de dilluns a divendres.
    Tipus de contracte Indefinit Salari Segons conveni. Fixe+ incentius

    Funcions i tasques

    • Les pròpies del càrrec

    Requisits

    • Experiencia como a venedor en empreses de transport Courrier valorable.
    • Moto pròpia o bicicleta elèctrica. IMPRESINDIBLE

    Oferta 24

    Auxiliar administratiu/va

    Data publicació: 26/03/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Immobiliària ubicada a Santa Coloma de Gramenet cerca auxiliar adimistatiu/va

    Població Santa Coloma de Gramenet Vacants 1
    Jornada Parcial Horari 16:30-20:00
    Tipus de contracte Indefinit Salari Segons conveni

    Funcions i tasques

    • Atenció al client
    • Gestió telefònica
    • Arxiu i organizació de tasques
    • Publicitat

    Requisits

    • Experiència previa: valorable
    • Ganas de treballar i bona actitut

    Oferta 23

    Xarcuter/a

    Data publicació: 25/03/2020
    Estat: Tancad

    Resum

    Xarcuteria ubicada a Santa Coloma de Gramenet cerca dependent/a per atenció al client a la seva botiga.

    Població Santa Coloma de Gramenet Vacants 1
    Jornada Completa Horari 08:30-14:00 y de 17:00-20:00
    Tipus de contracte - Salari -

    Funcions i tasques

    • Atenció al client a la xarcuteria
    • Organizació i manteniment del punt de venda
    • Preparació de comandes

    Requisits

    • Experiència previa: valorable
    • Ganas i motivació per aprendre

    Oferta 22

    Docent d'anglès

    Data publicació: 09/12/2020
    Estat: Oberta

    Resum

    The Corner, empresa líder en el sector de la fomació, precisa incoporar en el seu equip, personal amb clara vocació docent i apassionat per l'ensenyança de l'anglès. Si ets una persona sociable, dinàmica, implicada, alegre i motivada en la teva feina... t'estem esperant!

    Població Santa Coloma de Gramenet Vacants 1
    Jornada Parcial Horari diversos en funció de les necessitats de l'empresa
    Tipus de contracte Obra i servei Salari Segons conveni

    Funcions i tasques

    • Impartir les classes (alumnat a partir de 3 anys fins a adults).
    • Realitzar el seguimiment de l'alumnat.
    • Realizar informes d'avalució online.
    • Diferents activitats pròpies del centre.

    Requisits

    • Formació Superior. Es valorarà formació superior en Educació Infantil, Magisteri, Llicenciatures en Filologia o Traducció i Interpretació i experiència prèvia amb nens i nenes, així com amb adolescents.
    • Experiència prèvia demostrable mínima: 2 anys
    • Nivell C1 Llengua anglesa

    Oferta 21

    Administrativa atenció al client

    Data publicació: 09/12/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    The Corner necessita incorporar persona responsable, amb iniciativa, carisma, clara orientació al client i domini de la llengua anglesa per incorporar-se a un equip d'entusiastes i apassionats pel món de la formació. 

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Tardes Horari 16:00 a 22:00 DL a DJ + 16:00 a 20:00 DV + 9:00 a 14:00 DSS
    Tipus de contracte Salari 1.300€/bruts

    Funcions i tasques

    • Gestió integral del centre
    • Atenció i assessorament a clients
    • Gestió administrativa
    • Gestionar i motivar a l'equip de persones del centre
    • Gestionar i resoldre incidències amb el professorat, alumnat i famílies

    Requisits 

    • Experiència mínima de 3 anys en atenció al client
    • Ofimàtica avançada
    • Nivell anglès B2
    • Competències transversals: iniciativa, comunicativa, empatia, preocupació per l'ordre i la qualitat, flexibilitat, orientació al client, orientació a resultats, planificació i organització i treball en equip
    • Valorable experiència prèvia amb eines de comunicació, estratègies de màrketing i xarxes socials.

    Oferta 20

    Administratiu/va Comptable

    Data publicació: 15/10/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa ubicada a Barcelona cerca administratiu/va comptable

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Parcial Horari de dilluns a divendres tardes
    Tipus de contracte Indefinit Salari Segons conveni

    Funcions i tasques

    • Comptabilitat general
    • Facturació i tesoreria
    • Liquidacions d'IVA
    • Altres gestions propies del lloc de treball

    Requisits

    • CFGM o CP de nivell 2
    • Experiència prèvia demostrable
    • Disponibilitat d'incorporació a partir del 02/11/20

    Oferta 19

    Tècnic/a departament laboral

    Data publicació: 02/09/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa ubicada a Barcelona cerca tècnic/a en relacions laborals.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa (octubre joranda parcial)
    Horari de dilluns a divendres flexible a convenir
    Tipus de contracte Baixa per maternitat amb opcions de continuitat Salari Segons conveni

    Funcions i tasques

    • Elaboració de contractes
    • Cálcul de nòmines
    • Gestió de finiquitos y seguros socials
    • Gestió d'ERTES
    • Altres gestions propies del lloc de treball

    Requisits

    • Formació Relacions laborals, CFGS o CP de nivell 3
    • Experiència prèvia demostrable en el departament laboral
    • Disponibilitat d'incorporació a partir del 01/10/20
    Oferta 18

    Administratiu/va comercial

    Data publicació: 09/03/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa ubicada a Barcelona cerca administratiu/va comercial

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa
    Horari de dilluns a divendres de 08:00-14:30 15:00-17:00
    Tipus de contracte Salari 18.000-20.000 €bruts/año

    Funcions i tasques

    • Gestió de vendes i compres amb proveïdors
    • Realització de pressupostos
    • Gestió i seguiment del transport
    • Revisió de les factures generades pels proveïdors per a passar-les a comptabilitat (costos)
    • Control y actualització de  l'stock

    Requisits

    • Formació administrativa
    • Experiència en el departament de compres i/o persona acostumada al tracte amb clients  i proveïdors
    • Coneixements d'ofimàtica (paquet office, outlook)
    • Coneixements de SAGE o similar
    • Persona meticulosa, ordenada i amb  capacitat de treballar sota pressió
    Oferta 17

    Auxiliar administratiu/va, atenció al client

    Data publicació: 26/02/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa ubicada a Barcelona cerca auxiliar administratiu/va.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa
    Horari de dilluns a divendres de 09:30h-13:30h y 16:00h-20:00h
    Tipus de contracte Indefinit Salari 900/1000€ nets mes

    Funcions i tasques

    • Atenció telefònica
    • Atenció al client
    • Gestió de documentació informàtica y expedients

    Requisits

    • FP1/CFGM Administratiu o equivalent
    • Valorable experiència en el sector, no requerida
    • Conocimients de Word/Excel/Adobe Acrobat
    Oferta 16

    Administratiu/va polivalent

    Data publicació: 26/02/2020
    Estat: Cerrada

    Resum

    Associació d'ajuda a persones immigrants cerca administratiu/va polivalent.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada 40h setmanals
    Horari de dilluns a dijous 9:00 a 18:00 divendres 09:00h a 16:30h
    Tipus de contracte temporal fins desembre de 2020 Salari 17.302,74 brutos/año

    Funcions i tasques

    • Atenció i programació telefònica a usuaris vulnerables
    • Acollida presencial a usuaris/es de l’Entitat
    • Introducció de fitxes informàtiques
    • Tractament de dades assistencials dels programes de l’Entitat
    • Control d’stock de material d’oficina
    • Suport administratiu a la realització de Jornades, Tallers de formació

    Requisits

    • FP1 Administratiu o equivalent
    • Nivell alt de català parlat i escrit
    • Valorable coneixement d’altres idiomes
    • Coneixements alts d’ofimàtica
    • Experiència laboral en el Tercer Sector
    • Empatia en el tracte amb el públic
    • Motivació per la solidaritat
    • Iniciativa i treball en equip
    Oferta 15

    Administratiu/va comptable

    Data publicació: 17/02/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Assessoria comptable i fiscal orientada a Pymes i Autònoms precisa administratiu/va comptable amb nivell alt d'anglès.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada 6 a 8 h (segons experiència)
    Horari des de les 09:30h amb flexibilitat horària
    Tipus de contracte 6 mesos amb possibilitat d'indefinit Salari a negociar segons coneixement i experiència

    Funcions i tasques

    • Manteniment del registre de factures, de gastos y de l'IVA de clients autònoms (Programa: Contasol)
    • Manteniment de la comptabilitat dels clients.
    • Seguiment i reclamació de l'enviament de la informació per part dels clients
    • Suport a la preparació i presentació d'impostos per a autònoms y Pymes
    • Facturació a clients
    • Suport a clients en les gestions amb l' Agència Tributaria i la Seguretat Social
    • Tasques administratives generals de l'assessoria.

    Requisits

    • CFGS Comptabilitat i fiscalitat o similar
    • Experiència mínima d'un any en lloc similar
    • Nivell mitjà-alt d'anglès (es necessari per a relacionar-se amb clients de parla anglesa)
    • Valorable coneixement del porgrama Contasol
    • Nivell avançat d'Office
    • Molt valorable coneixements en l'àrea laboral: confecció de nòmines
    • Molt valorable: coneixements de fiscalitat per a Pymes y Autònoms.
    Oferta 14

    Auxiliar departament laboral

    Data publicació: 10/02/2020
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa del sector artístic precisa incorporar auxiliar per al departament laboral.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada 30h/set
    Horari 09:00-15:00 dll-dv
    Tipus de contracte Obra i servei Salari 12.000-15.000

    Funcions i tasques

    • Altes i baixes a la Seguretat Social
    • Redacció de contractes
    • Gestions administratives

    Requisits 

    • CFGS o CP Família administrativa
    • Coneixements ofimàtics
    • Competències transversals: comunicació, orientació al client e iniciativa.
    Oferta 13

    Auxiliar administratiu/va

    Data publicació: 07/02/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Empresa del sector immobiliari ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar en horari de tardes un/a auxiliar administratiu/va. 

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada ½ jornada tardes Horari 16:30 a 20:00 dll a dv
    Tipus de contracte Salari A convenir

    Funcions i tasques

    • Atenció al client presencial i telefònica.
    • Gestions administratives bàsiques

    Requisits 

    • Experiència en atenció al client/recepció
    • Coneixements ofimàtics
    • Competències transversals: comunicació, orientació al client e iniciativa.

    Oferta 12

    Auxiliar fiscal i comptable

    Data publicació: 07/02/2020
    Estat: Tancada

    Resum

    Despatx Professional d’advocats i economistes cerca personal junior comptable per donar suport al Departament Fiscal i Comptable.

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Completa Horari 09:00-14:00 y 15:00-18:00 Lunes a Viernes
    Tipus de contracte Pràctiques+fixe Salari 17.000-21.000

    Funcions i tasques

    • Estudi de balanços
    • Inspecció física de factures i introducció  de dades comptables
    • Liquidació d'impostos
    • Comunicació amb Organismes Oficials
    • Gestions administratives

    Requisits

    • Responsabilitat
    • Organització
    • Treball en equip
    • Coneixements Comptables i Fiscals
    • Ofimàtica
    • Nivell d'anglès valorable

    Oferta 11

    Responsable de centre

    Data publicació: 08/01/2020
    Estat: Tancat

    Resum

    The Corner necessita incorporar persona responsable, amb iniciativa, carisma, clara orientació al client i domini de la llengua anglesa per incorporar-se a un equip d'entusiastes i apassionats pel món de la formació. 

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Tardes Horari 16:00 a 22:00 DL a DJ + 16:00 a 20:00 DV + 9:00 a 14:00 DSS
    Tipus de contracte Salari 1.300€/bruts

    Funcions i tasques

    • Gestió integral del centre
    • Atenció i assessorament a clients
    • Gestió administrativa
    • Gestionar i motivar a l'equip de persones del centre
    • Gestionar i resoldre incidències amb el professorat, alumnat i famílies

    Requisits 

    • Experiència mínima de 3 anys en atenció al client
    • Ofimàtica avançada
    • Nivell anglès B2
    • Competències transversals: iniciativa, comunicativa, empatia, preocupació per l'ordre i la qualitat, flexibilitat, orientació al client, orientació a resultats, planificació i organització i treball en equip

    Oferta 10

    Administartiu/iva - Recepcionista

    Data publicació: 10/09/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    The Corner necessita incorporar al seu equip persona responsable, proactiva  i amb orientació al client per incorporar-se al departament d'administració. 

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Tardes Horari 16:00 a 21:00 DL a DJ + 16:00 a 20:00 DV
    Tipus de contracte Salari 800€/bruts

    Funcions i tasques

    • Atenció al client presencial i telefònica
    • Realitzar matrícules de l'alumnat
    • Actualització de dades al programa de gestió
    • Actualitzar, organitzar i controlar la documentació acadèmica
    • Preparacin de material dels cursos
    • Control del mantenimient del centre

    Requisits 

    • Experiència prèvia en atenció al client
    • Ofimàtica avançada
    • Es valorarà nivell d'anglès
    • Competències transversals: iniciativa, comunicativa, empatia, orientació al client, orientació a resultats, planificació i organització i trabajo en equip
    Oferta 9

    Administratiu/va- recepció

    Data publicació: 03/09/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar en al seu equip auxiliar administrativa per a substitució per baixa.

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Completa (37h/set) Horari Dilluns a Divendres de 9:00-14:00
    Dilluns a Dijous 16:00-19:00
    Tipus de contracte Substitució per meternitat Salari A determinar

    Funcions i tasques

    • Ofimàtica

    Requisits 

    • Ofimàtica

    • Català/castellà

    • Bona presencia

    • Preferentment amb experiencia en administració de finques

    Oferta 8

    Auxiliar Administratiu/va amb atenció al client

    Data publicació: 09/07/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa del sector de formació ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar en al seu equip auxiliar administrativa per a substitució per baixa.

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Parcial (25h/set) Horari Dl a Dv 9 a 13h + Dss 9 a 14h
    Tipus de contracte Substitució 4 mesos Salari 850€/bruts (12 pagues)

    Funcions i tasques

    • Atendre i assessorar telefònica i personalment a clients.
    • Realitzar matrícules i gestió administrativa de les mateixes.
    • Mecanitzar dades al programa de gestió.
    • Actualitzar, organitzar i controlar la documentació acadèmica.
    • Realitzar fotocòpies, enquadernacions, plastificacions, etc. que s'encomanin a secretaria.
    • Col·laborar en la logística del muntatge i desmuntatge de les aules.
    • Comptabilitzar el quadrant de caixa diari i subministrament de canvi.
    • Col·laborar en la logística del muntatge i desmuntatge de les aules.
    • Realitzar fotocòpies, enquadernacions, plastificacions, etc. que s'encomanin a secretaria.
    • Actualitzar, organitzar i controlar la documentació acadèmica.
    • Mecanitzar dades al programa de gestió.
    • Realitzar matrícules i gestió administrativa de les mateixes.
    • Atendre i assessorar telefònica i personalment a clients.

    Requisits 

    • Experiència prèvia en atenció al client
    • Ofimàtica avançada
    • Nivell anglès Intermediate (B1)
    • Competències: Iniciativa, comunicativa, empatia, orientació al client, orientació a l’assoliment, planificació i organització i treball en equip.
    Oferta 7

    Missatger

    Data publicació: 01/07/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Missatger

    Població Itinerant Vacants 1
    Jornada Horari Complet partit
    Tipus de contracte Indefinido Salari Fix mes incentiu

    Funcions i tasques

    NACEX, empresa de transport urgent necessita a 4 persones per treballar de missatger / a AMB MOTO PRÒPIA TIPUS SCOOTER MÀXIM 125 C.C. a Barcelona ciutat.

    Repartiment de petita paqueteria i documentació per codis postals. Es valora experiència en el serctor del transport i formació d'Atenció al Client.

    S'ofereix:

    • Incorporació immediata.
    • Alta a la Seguretat Social.
    • Contracte indefinit.
    • Sou fix + incentius.
    • Pagament gasolina més direccions..
    • Jornada a triar, matí, tarda o dia complet de dilluns a divendres.
    • Uniforme i eines informàtiques de treball a càrrec de l'empresa.

    Bon ambient de treball, imprescindible bona presència.

    Requisits 

    Oferta 6

    Conductor

    Data publicació: 01/07/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Conductor amb experiència

    Població Barcelona Vacants 1
    Jornada Horari Complet partit
    Tipus de contracte Indefinit Salari

    Funcions i tasques

    • Empresa lider del sector del transport urgent necessita de 2 persones per cobrir el lloc de conductor-repartidor.
    • Bona presencia, forma, puntual, responsable.
    • S'ofereix vehicle de l'empresa.
    • Alta a la seguretat social.
    • Jornada completa.
    • Horari complet (matí i tarda) de dilluns a divendres.
    • Uniforme o eines informàtiques de treball a càrrec de l'empresa.
    • El repartiment és a Barcelona ciutat.
    • És imprescindible experiència i carnet de fa més de tres anys.

    Requisits 

    Oferta 5

    Comercial

    Data publicació: 01/07/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa del sector d’esdeveniments ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar personal amb experiència en muntatge d´andamis e infraestructures. De carrega i descarrega i si es possible amb una mica d´idiomes.

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Parcial Horari A determinar
    Tipus de contracte Temporal Salari A determinar

    Funcions i tasques

    • Muntatge i desmuntatge d’andamis e infraestructures.
    • Càrrega i descàrrega de material.

    Requisits 

    • Experiència en muntatge d´andamis e infraestructures
    • Coneixements d’anglès (no imprescindible)
    Oferta 4

    Operari de muntatge d'Infraestructures

    Data publicació: 07/06/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa del sector d’esdeveniments ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar personal amb experiència en muntatge d´andamis e infraestructures. De carrega i descarrega i si es possible amb una mica d´idiomes.

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Parcial Horari A determinar
    Tipus de contracte Temporal Salari A determinar

    Funcions i tasques

    • Muntatge i desmuntatge d’andamis e infraestructures.
    • Càrrega i descàrrega de material.

    Requisits 

    • Experiència en muntatge d´andamis e infraestructures
    • Coneixements d’anglès (no imprescindible)
    Oferta 3

    Gestor/a Comercial

    Data publicació: 07/06/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa del sector de formació ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar en al seu equip un perfil comercial.

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Parcial (20h/set) Horari Rotatiu matins i tardes
    Tipus de contracte Salari 8.400€/anuals

    Funcions i tasques

    • Realitzar visites i trucades comercials.
    • Captació de nous clients.
    • Fer seguiment dels clients potencials.

    Requisits 

    • Experiència en gestió comercial
    • Ofimàtica avançada
    • Nivell anglès B2
    • Competències: Iniciativa, comunicativa, empatia, orientació al client, orientació a l’assoliment, planificació i organització i treball en equip.

    Oferta 2

    Auxiliar administrativa

    Data publicació: 07/06/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa del sector immobiliari ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar en horari de tardes un/a auxiliar administratiu/va. 

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada ½ jornada tardes Horari 16:30 a 20:00 dll a dv
    Tipus de contracte Salari A convenir

    Funcions i tasques

    • Atenció al client presencial i telefònica.
    • Gestions administratives bàsiques

    Requisits 

    • Experiència en atenció al client/recepció
    • Coneixements ofimàtics
    • Competències transversals: comunicació, orientació al client e iniciativa.
    Oferta 1

    Auxiliar administrativa

    Data publicació: 07/06/2019
    Estat: Tancat

    Resum

    Empresa del sector de control de plagues i desratització ubicada a Sta. Coloma necessita incorporar auxiliar administratiu/va amb orientació al client.

    Població Sta. Coloma Vacants 1
    Jornada Completa Horari De 8 a 13.30 i de 15.30 a 18h
    Tipus de contracte Salari 900€/nets

    Funcions i tasques

    • Atenció al client.
    • Gestions bàsiques comercials.
    • Gestions administratives.
    • Digitalització de documentació.

    Requisits 

    • Experiència en atenció al client/recepció
    • Coneixements ofimàtics
    • Competències transversals:  comunicació, orientació al client e iniciativa.